Basiscursus Identiteitsmarketing

Voor zelfstarters

Je hebt een bedrijf. Of je gaat er een beginnen.
Natuurlijk ga je voor succes. Een onderneming start je niet om te verliezen. Je wilt betekenisvol zijn.
En er toe doen!

Maar hoe doe je dat dan, succesvol zijn. Of betekenisvol.
Of allebei tegelijk.

Jezelf in de markt zetten, zegt iemand. Of jezelf goed verkopen.
Leuk en aardig. 
Staat jouw markt gezellig op het dorpsplein in Deventer?

Daar komt dus meer bij kijken. Want je moet opvallen. Mensen aantrekken die zaken willen doen met jou.
Met jou ja! En niemand anders. Als ze naar de concurrent gaan, heb jij er nog steeds niets aan.

Maar stel dat je gewoon geweldig bent. Echt goed. En dat je opvalt. 
Temidden van al die andere duizenden ondernemers. 
Per slot van rekening wil jij succesvol zijn. Met betekenis! 
Dan komen ze naar je toe. En dan verwachten ze een verhaal.

Een verhaal.

Geen vaagtaal of veegtekst. Voor je t weet swipen ze je van de sokken.
Nee, echt een verhaal. Wat raakt. 
Een verhaal wat ze doorvertellen. Thuis aan tafel.

Daar is wel wat voor nodig.
Een sterke, krachtige identiteit. 
Met visie! En ambitie!

En dat leer je in dit programma.
Je ontdekt je organisatie identiteit en je slijpt 'm zo scherp als je zakmes.
Knijpt 'm uit als een citroen.
Tot je het DNA echt in de vingers hebt.

Het document wat ontstaat is jouw fundament. Het begin van jouw verhaal.
Daar gaan mensen op af komen. 

En het geeft jou focus. 

JE weet waar je heen wilt. En je weet wat je moet doen. Dat geeft rust en beweging tegelijk.

 

Dit programma bestaat uit zeven lessen:


Les 1: de organisatiecultuur

Les 2: de  kernwaarden

Les 3: ideologie

Les 4: visie

Les 5: de missie en de merkbelofte

Les 6: jouw unieke kracht

Les 7: ambitie
 

 

---

 

Online programma Basiscursus Identiteitsmarketing aanschaffen